Podcast – Jonas Sluijs: Nederlanders durven meer

PODCAST - Derk Marseille praat met Jonas Sluijs over de verschillen tussen online sales in Nederland en Duitsland. De head of sales Benelux bij Travel Audience merkt dat Nederlanders iets meer durven en probeert die kennis te delen met zijn Duitse collega's.

Luister naar de nieuwste aflevering van de podcast De Week.

De Week

Jonas Sluijs vertelt aan Derk Marseille wat de verschillen zijn tussen een Nederlandse en Duitse salesorganisatie. Is Berlijn met e-commercereus Zalando verder dan Amsterdam, of kan Duitsland nog iets leren uit Nederland?

 

Luister naar de podcast

Derk Marseille

Derk Marseille (1980) legde samen met Bertus Bouwman en Roy van Veen het fundament voor Duitslandnieuws.nl. Sinds 2005 actief bij BNR Nieuwsradio is dit zijn eerste eigen onderneming. Derk doet de eindredactie, de podcast en werkt creatieve concepten uit in samenwerking met externe partijen. Daarnaast is Derk veelvuldig actief als dagvoorzitter en moderator op internationale events. In het Engels, Duits en uiteraard het Nederlands.